-
1.
1 частина. Закріплення специфічних предметних навичок і дидактичнких компетенцій
0:00:10
-
2.
Aнонс
0:01:55
-
3.
Вступ
0:03:42
-
4.
Важливі питання
0:11:27
-
5.
Загальні та предметні компетенції
0:10:24
-
6.
Оберіть одну компетенцію, обговоріть із колегами та студентами
0:14:01
-
7.
Загальні принципи сучасної освіти
0:06:53
-
8.
Опишіть сучасного учня та вчителя, оберіть правильні визначення
0:12:14
-
9.
Загальні й основні предметні компетенції
0:04:31
-
10.
Загальні компетенції
0:06:18
-
11.
Загальні компетенції розвиваються разом із загальними предметними компетенціями
0:02:54
-
12.
Зв'язок між основним предметом і загальними компетенціями
0:06:35
-
13.
Завдання для вчителя, методичної групи
0:38:46
-
14.
Компетенції в програмі природничої освіти
0:07:34
-
15.
Складові визначених компетенцій
0:25:07
-
16.
Дайте відповіді на питання
0:41:27
-
17.
Спілкування рідною та іноземною мовами
0:33:41
-
18.
Нам необхідно послуговуватись тим, що вже створено
0:13:54
-
19.
Критичне мислення в алгебрі та геометрії
0:06:13
-
20.
Компетентність у математиці, науці та технологіях
0:28:29
-
21.
Математична компетенція
0:08:18
-
22.
Формування компетенцій на уроках математики в 5-8 класах
0:10:05
-
23.
Результативність
0:06:07
-
24.
Зміст роботи з формування в дітей компетентності на уроках математики
0:09:26
-
25.
Сьогодні ми вже знаємо, що учні наймотивованіші на уроках, на яких вони..
0:02:46
-
26.
Дуже важливо, які у вас є підручники та якими можна користуватися
0:00:56
-
27.
Як захопити дитину експериментом?
0:02:28
-
28.
Роль дорослого?
0:01:01
-
29.
Безпека
0:01:32
-
30.
Де проводити експерименти?
0:01:03
-
31.
Коли проводити експерименти?
0:03:19
-
32.
Як учити спостерігати?
0:02:43
-
33.
Як учитель має организувати урок, щоб побачити прогрес кожного учня
0:00:50
-
34.
Вплив на зрілість особистості кожного учня
0:01:09
-
35.
Подумайте та напишіть, якими методами ви знайомитеся зі студентами
0:15:42
-
36.
Відповіді на питання
0:17:02
-
37.
Щоб допомогти школярам розвинути компетенції, учителю важливо
0:02:58
-
38.
Мета особистісного розвитку
0:04:41
-
39.
Дерево особистісного розвитку
0:04:00
-
40.
2 частина. Ключові компетентності та наскрізні вміння учня Нової української школи. Громадянські та соціальні компетентності_ сутність та технології формування
0:00:10
-
41.
Вступ
0:00:35
-
42.
Ключові компетенції та наскрізні вміння учня нової української школи
0:19:30
-
43.
Громадянські та соціальні компетенції: сутність та технологіі формування
0:37:33
-
44.
3 частина. Екологічна просвіта Донеччини
0:00:10
-
45.
Анонс
0:01:34
-
46.
Реалізація завдань екологічної просвіти
0:03:49
-
47.
Напрям роботи Інформування
0:01:27
-
48.
Напрям роботи Курси підвищення кваліфікації
0:00:51
-
49.
Напрям роботи Шкільні факультативні спецкурси
0:01:07
-
50.
Напрям роботи Дошкільна освіта
0:00:57
-
51.
Напрям роботи Інтерактивні ігри
0:00:53
-
52.
Напрям роботи Ігри для молодших школярів
0:00:53
-
53.
Напрям роботи Методичні матеріали
0:01:04
-
54.
Результати Проведені заходи
0:01:35
-
55.
Результати Методичні матеріали
0:02:01
-
56.
Результати Сайт
0:00:54
-
57.
Результати Творчі групи
0:01:29
-
58.
Результати Брошури та буклети
0:01:07
-
59.
Формування екологічної культури
0:01:04
-
60.
Екологічна культура Аспект усвідомлення
0:02:34
-
61.
Екологічна культура Стала поведынка
0:02:37
-
62.
Екологічна культура Усвідомлена поведінка
0:03:53
-
63.
Методичні поради
0:01:36
-
64.
Вертикальна організація заходів
0:02:06
-
65.
Горизонтальна організація заходів
0:01:16
-
66.
Тема Я вмію сортувати сміття
0:03:09
-
67.
У пошуках ідеальної переробки
0:02:36
-
68.
Відходи мають друге життя
0:01:30
-
69.
Відходи мають друге життя
0:02:32
-
70.
Відходи мають друге життя
0:01:40
-
71.
День довкілля
0:02:08
-
72.
Переробка відходів
0:05:04
-
73.
Переробка відходів
0:01:09
-
74.
Переробка відходів
0:01:37
-
75.
Відходи - глобальна проблема людства
0:01:13
-
76.
Відходи - глобальна проблема людства
0:02:36
-
77.
Zero Waste
0:01:37
-
78.
Zero Waste
0:03:44
-
79.
Підсумок
0:01:22
-
80.
4 частина. Електронні сервіси, як потужний інструментарій для розвитку навичок ХХІ століття
0:00:10
-
81.
Анонс
0:00:54
-
82.
Епіграф
0:00:13
-
83.
Навички раніше та зараз
0:00:50
-
84.
Soft Skills
0:00:58
-
85.
Перелік навичок ХХІ століття
0:00:41
-
86.
Навички у Державному стандарті освіти
0:00:30
-
87.
Інструменти вчителя
0:00:32
-
88.
Залучаємо учнів до самостійної роботи з сервісами
0:01:13
-
89.
Перелік сервісів для розвитку творчості
0:01:10
-
90.
Використання медіа
0:01:24
-
91.
Перелік сервісів для створення медіа
0:01:58
-
92.
Колажі та хмари хображень. Сервіс Loupe
0:01:44
-
93.
Хмара слів. Приклади використання
0:02:14
-
94.
Вчимо критично мислити
0:01:43
-
95.
Огляд прийомів та інструментів для формування мислення
0:03:06
-
96.
Приклади інших сервісів для формування навичок критичного мислення
0:00:35
-
97.
Створюємо інфографіку з учнями
0:00:52
-
98.
Сервіси інфографіки
0:01:08
-
99.
Комунікативні навички та навички співробітництва
0:01:02
-
100.
Вебквести
0:00:43
-
101.
Інформаційні навички і медіаграмотність
0:00:37
-
102.
Гнучкість і пристосовуваність
0:01:12
-
103.
Приклади сервісів для формування гнучкості
0:00:25
-
104.
Соціальні навики
0:01:18
-
105.
Продуктивність
0:01:23
-
106.
Ініціатива і самоспрямованість та Лідерство і відповідальність
0:00:55
-
107.
Підсумок
0:01:18
-
108.
5 частина. Сталий розвиток - запорука майбутнього
0:00:10
-
109.
Анонс
0:01:21
-
110.
Епіграф
0:00:34
-
111.
Компетентності сучасного вчителя
0:01:34
-
112.
Модернізація якостей сучасного вчителя
0:01:47
-
113.
Фахівці нового зразка в Україні
0:01:04
-
114.
Пріорітет розвитку природничої освіти
0:00:48
-
115.
Сталий розвиток
0:01:10
-
116.
Пошукова робота
0:03:12
-
117.
Безперервність і різноманітність
0:01:43
-
118.
Складаємо цікаві задачі
0:01:51
-
119.
Знання та вміння застосовувати їх на практиці
0:01:05
-
120.
Практична робота учнів на уроці
0:03:14
-
121.
Особливості проведення практичних робіт
0:05:56
-
122.
Розв'язання екологічних проблем. Художні фільми-приклади
0:02:19
-
123.
Формування почуття гордості за свою Батьківщину
0:01:36
-
124.
Фактори, які впливають на ефективність екологічної освіти
0:01:39
-
125.
Викликаємо почуття причетності до розв_язання екологічних проблем
0:01:17
-
126.
Сяйво думки
0:03:07
-
127.
Сходинки до успіху
0:04:31
-
128.
У серце увійде лише те, що йде від серця
0:00:40
-
129.
Несправедливе відношення
0:02:31
-
130.
Дякую за увагу!
0:00:21
-
131.
6 частина. Зміцнення специфічних предметних навичок та дидактичних компетенцій
0:00:10
-
132.
Анонс
0:01:14
-
133.
Діяльнісна технологія навчання
0:00:42
-
134.
Вектори діяльнісного підходу
0:00:57
-
135.
Аспект життєвого досвіду учасників освітнього процесу
0:01:22
-
136.
Мотивація - запорука успішної реалізації освітнього процесу
0:00:31
-
137.
Навички ХХІ століття
0:01:39
-
138.
Аспект технологічності критичного мислення
0:01:24
-
139.
Формування критичного мислення через призму методів, прийомів та технологій навчання
0:01:24
-
140.
Уміння співпрацювати та спілкуватися
0:01:02
-
141.
Методи та прийоми груової роботи
0:01:05
-
142.
Метод реклами
0:02:51
-
143.
Творчі методи роботи
0:01:10
-
144.
Аспект співпраці та ефективного комунікування
0:00:34
-
145.
Діджиталізація
0:00:42
-
146.
Дієві форми роботи в умовах діджиталізації
0:00:43
-
147.
Національно-патріотичне виховання аспект наскрізності
0:02:00
-
148.
Метод Вживлення
0:06:13
-
149.
Метод Вживлення на курсах підвищення кваліфікації
0:00:22
-
150.
Об'єднуємося у творчі групи
0:00:58
-
151.
Напрями роботи
0:00:30
-
152.
Напрями роботи НУШ. Приклад 1
0:06:35
-
153.
Напрями роботи НУШ. Приклад 2
0:04:18
-
154.
Долаємо виклики
0:08:29
-
155.
Науково-дослідна діяльність
0:00:40
-
156.
Види наукових публікацій
0:00:46
-
157.
Об'єкт і предмет дослідження
0:02:21
-
158.
Мета дослідження
0:00:31
-
159.
Завдання дослідження
0:01:02
-
160.
Хронологічні межі дослідження
0:01:06
-
161.
Практична значимість
0:01:23
-
162.
Бібліографічний опис
0:00:54
-
163.
Історичні джерела та історична література
0:01:16
-
164.
Онлайн-бібліотеки
0:02:11
-
165.
Інтернет-ресурси
0:00:33
-
166.
Особливості громадянської та історичної освітньої галузі
0:00:44
-
167.
Взаємозв_язки
0:01:47
-
168.
Компетентності
0:00:22
-
169.
Інтеграція
0:01:11
-
170.
Приклад інтеграції
0:01:31
-
171.
Приклад візуалізації та інтеграції
0:01:03
-
172.
Приклад візуалізації
0:02:13
-
173.
Оновлена таксономія Блума
0:01:10
-
174.
Знання, вміння, навички
0:00:26
-
175.
Полікультурність
0:00:33
-
176.
Внутрішньопредметні зв_язки
0:01:32
-
177.
Принцип історизму
0:00:50
-
178.
Манкурт - людина без пам_яті
0:00:39
-
179.
Принцип багаторакурсності
0:01:33
-
180.
Приклад багаторакурсності
0:02:30
-
181.
Приклад завдання з використанням принципу багаторакурсності
0:01:59
-
182.
Стереотипізація
0:01:00
-
183.
Приклад вивчення архітектури
0:01:11
-
184.
Історичні аспекти емансіпації
0:01:55
-
185.
Людина та історія
0:00:55
-
186.
Візуалізація
0:00:46
-
187.
Що таке скрайбінг
0:00:32
-
188.
Мета скрайбінгу
0:00:37
-
189.
Особливості використання скрайбінгу
0:00:37
-
190.
Види скрайбінгу
0:01:48
-
191.
Види ручного скрайбінгу
0:01:40
-
192.
Переваги ручного скрайбінгу
0:01:07
-
193.
Вимоги щодо створення скрайбінгу
0:02:02
-
194.
Приклад використання скрайбінгу
0:02:16
-
195.
Приклад скрайбінгу з конкретної теми
0:01:05
-
196.
Візуалізація за допомогою ментальних карт
0:01:57
-
197.
Особивості створення ментальних карт
0:01:46
-
198.
Приклади ментальних карт
0:01:11
-
199.
Турніри
0:02:03
-
200.
Обираємо тему турніру
0:00:30
-
201.
Приклад бінарного питання
0:01:57
-
202.
Технологія проведення турнірів
0:02:24
-
203.
Обов_язки ролі доповідача у турнірі
0:00:31
-
204.
Актуальність доповіді
0:00:48
-
205.
Аналіз проблематики
0:00:30
-
206.
Ключові поняття доповіді
0:02:04
-
207.
Літературні джерела у доповіді
0:02:25
-
208.
Змістова частина доповіді
0:01:00
-
209.
Підсумок доповіді
0:01:01
-
210.
Обов_язки опонента
0:02:46
-
211.
Обов_язки рецензента
0:01:20
-
212.
Обов_язки спостерігача
0:00:50
-
213.
Модератор турніру
0:02:06
-
214.
Родзинка успішної організації турніру
0:01:48
-
215.
Шукаємо контент. Вимоги до літератури
0:02:58
-
216.
Групова форма роботи
0:00:52
-
217.
Долучаємо учнів до турнірів
0:02:43
-
218.
Тайм-менеджмент
0:01:16
-
219.
Правило 6П
0:00:45
-
220.
Поглиначі часу
0:02:10
-
221.
Прокрастинація
0:01:20
-
222.
Формула Парето
0:00:52
-
223.
Пріоритети
0:00:55
-
224.
Метод Pomodoro
0:01:20
-
225.
Траєкторія розвитку
0:02:48
-
226.
Працюємо завжди скрізь
0:01:01
-
227.
Тестове завдання (12 запитань)