-
1.
Зміцнення емоційного благополуччя дітей у школі
0:00:10
-
2.
Aнонс
0:02:40
-
3.
Соціально-емоційне виховання
0:00:39
-
4.
Історія СЕВ
0:04:05
-
5.
Емоційний інтелект Уоррена Г. Бенниса
0:00:55
-
6.
Мета СЕВ
0:01:22
-
7.
Соціально-емоційні навички. Самосвідомість
0:01:27
-
8.
Соціально-емоційні навички. Витримка
0:01:10
-
9.
Соціально-емоційні навички. Соціальна свідомість
0:01:34
-
10.
Соціально-емоційні навички. Взаємини
0:01:37
-
11.
Соціально-емоційні навички. Відповідальне ухвалення рішень
0:01:38
-
12.
Оцінка соціальних та емоційних навичок
0:04:19
-
13.
Самосвідомість
0:07:13
-
14.
Соціальна свідомість
0:04:39
-
15.
Взаємини
0:03:55
-
16.
Відповідальне ухвалення рішень
0:02:53
-
17.
Оцінка
0:03:52
-
18.
Рефлексія
0:17:06
-
19.
Який вигляд має школа відповідно до 3 рівня СЕВ
0:03:08
-
20.
На хороших взаємозв'язках засноване освітнє середовище та методи навчання
0:01:44
-
21.
Програми СЕВ
0:06:47
-
22.
Інтеграція СЕВ в національні освітні плани (загальноосвітні програми)
0:03:45
-
23.
Оцінка вашої школи відповідно до 3 рівня СЕВ
0:18:06
-
24.
Користь СЕВ
0:06:30
-
25.
Eмоційний інтелект
0:00:10
-
26.
Aнонс
0:00:42
-
27.
Емоційний інтелект - що це?
0:00:29
-
28.
Емоційний інтелект нам допомагає
0:02:33
-
29.
Людина з високим рівнем EQ зможе
0:00:42
-
30.
Трохи історії
0:01:12
-
31.
Зв'язок між IQ та ЕQ
0:01:07
-
32.
Де "живуть" наші емоції
0:01:20
-
33.
Емоційний мозок
0:02:32
-
34.
Переживання емоцій
0:01:32
-
35.
Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Гнів
0:01:20
-
36.
Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Страх
0:01:41
-
37.
Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Радість, симпатія
0:00:55
-
38.
Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Здивування
0:00:37
-
39.
Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Огида
0:00:27
-
40.
Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Смуток, сум
0:00:49
-
41.
Етапи розвитку емоційного інтелекту
0:01:10
-
42.
Чому важливо розвивати емоційний інтелект у дітей
0:01:33
-
43.
Якщо цієї здібності не вистачає...
0:01:06
-
44.
Етапи розвитку емоційного інтелекту
0:12:34
-
45.
Як розвивати в дитини емоційний інтелект?
0:06:26
-
46.
Чотири основні складові EQ (за Денієлем Гоулманом)
0:12:52
-
47.
Який рівень ЕQ у вас?
0:04:39
-
48.
Перевірте себе: тест на рівень ЕQ
0:16:44
-
49.
Підрахунок результатів тесту EQ
0:15:45
-
50.
Підрахуйте загальну суму балів
0:03:16
-
51.
Дайте відповідь «Так» чи «Ні» на подані нижче питання
0:06:11
-
52.
Підрахунок результатів тесту
0:03:18
-
53.
Оберіть відповідь А чи Б залежно від того, що більше відповідає вашому темпераменту
0:05:21
-
54.
Обробка результатів
0:00:47
-
55.
Перед тим, як щось зробити, зупиніться та подумайте
0:04:33
-
56.
Як можете розвивати свій EQ?
0:04:33
-
57.
Концепція соціально-емоційного виховання та розвиток соціально-емоційних компетенцій
0:00:10
-
58.
Aнонс
0:01:16
-
59.
Цели вебинара
0:00:39
-
60.
СЭВ
0:00:58
-
61.
Где происходит СЭВ в школе?
0:03:33
-
62.
Kак укрепить сэв в этом школьном пространстве
0:15:36
-
63.
Планирование процесса СЭВ включает 7 шагов
0:05:47
-
64.
Члены сообщества
0:01:21
-
65.
Директор школы
0:00:31
-
66.
Руководитель команды развития социально-эмоционального воспитания
0:01:04
-
67.
Учителя
0:00:40
-
68.
Родители, члены семьи и местного сообщества
0:00:50
-
69.
Психологи, социальные педагоги, специалисты в области здравоохранения, консультанты
0:00:53
-
70.
Вспомогательные сотрудники
0:00:34
-
71.
Ученики
0:01:09
-
72.
Что такое хороший урок?
0:10:50
-
73.
Откройте контрольный список и посмотрите, какие методы обучения вы применяете
0:15:35
-
74.
Среда обучения
0:01:06
-
75.
Первые и последние минуты урока
0:01:56
-
76.
Вербальная и невербальная коммуникация учителя
0:01:05
-
77.
Уважительное общение
0:02:54
-
78.
Реакция на сопротивление учеников
0:01:20
-
79.
Конфиденциальность
0:00:58
-
80.
Работа, сопровождающаяся большими или меньшими рисками
0:01:21
-
81.
Особое внимание к положительному поведению
0:01:45
-
82.
Общие правила класса
0:01:21
-
83.
Советы, как создать общие правила класса
0:02:11
-
84.
Сигнал ТИШИНА
0:00:49
-
85.
Чувство юмора
0:00:48
-
86.
Разностороннее и разнообразное (само)обучение
0:01:26
-
87.
Методы (само)обучения, предназначенные для укрепления СЭВ
0:01:16
-
88.
В соответствии с универсальной моделью обучения, весь процесс (само)обучения человека включает четыре этапа
0:00:47
-
89.
В ходе подготовки к уроку, учитель должен (1 часть)
0:02:47
-
90.
В ходе подготовки к уроку, учитель должен (2 часть)
0:01:46
-
91.
методов, которые поддерживают хорошие межличностные отношения в классе и помогают поддерживать интерес к процессу обучения
0:00:14
-
92.
Определение целей
0:02:14
-
93.
Метод Думай – В парах – Делись
0:01:04
-
94.
Время подумать
0:01:34
-
95.
Работа в группе
0:01:50
-
96.
Значимая беседа
0:01:49
-
97.
Демонстрирование / моделирование
0:00:40
-
98.
Игровое обучение
0:01:00
-
99.
Кинестетическая деятельность
0:00:48
-
100.
Рефлексия
0:01:06
-
101.
Схемы и визуализация
0:00:58
-
102.
Обратная связь
0:01:10
-
103.
Положительное влияние сэв
0:02:27
-
104.
Тестове завдання (12 запитань)