4. Зміцнення емоційного благополуччя дітей у школі

  • 1.
    Зміцнення емоційного благополуччя дітей у школі
    0:00:10
  • 2.
    Aнонс
    0:02:40
  • 3.
    Соціально-емоційне виховання
    0:00:39
  • 4.
    Історія СЕВ
    0:04:05
  • 5.
    Емоційний інтелект Уоррена Г. Бенниса
    0:00:55
  • 6.
    Мета СЕВ
    0:01:22
  • 7.
    Соціально-емоційні навички. Самосвідомість
    0:01:27
  • 8.
    Соціально-емоційні навички. Витримка
    0:01:10
  • 9.
    Соціально-емоційні навички. Соціальна свідомість
    0:01:34
  • 10.
    Соціально-емоційні навички. Взаємини
    0:01:37
  • 11.
    Соціально-емоційні навички. Відповідальне ухвалення рішень
    0:01:38
  • 12.
    Оцінка соціальних та емоційних навичок
    0:04:19
  • 13.
    Самосвідомість
    0:07:13
  • 14.
    Соціальна свідомість
    0:04:39
  • 15.
    Взаємини
    0:03:55
  • 16.
    Відповідальне ухвалення рішень
    0:02:53
  • 17.
    Оцінка
    0:03:52
  • 18.
    Рефлексія
    0:17:06
  • 19.
    Який вигляд має школа відповідно до 3 рівня СЕВ
    0:03:08
  • 20.
    На хороших взаємозв'язках засноване освітнє середовище та методи навчання
    0:01:44
  • 21.
    Програми СЕВ
    0:06:47
  • 22.
    Інтеграція СЕВ в національні освітні плани (загальноосвітні програми)
    0:03:45
  • 23.
    Оцінка вашої школи відповідно до 3 рівня СЕВ
    0:18:06
  • 24.
    Користь СЕВ
    0:06:30
  • 25.
    Eмоційний інтелект
    0:00:10
  • 26.
    Aнонс
    0:00:42
  • 27.
    Емоційний інтелект - що це?
    0:00:29
  • 28.
    Емоційний інтелект нам допомагає
    0:02:33
  • 29.
    Людина з високим рівнем EQ зможе
    0:00:42
  • 30.
    Трохи історії
    0:01:12
  • 31.
    Зв'язок між IQ та ЕQ
    0:01:07
  • 32.
    Де "живуть" наші емоції
    0:01:20
  • 33.
    Емоційний мозок
    0:02:32
  • 34.
    Переживання емоцій
    0:01:32
  • 35.
    Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Гнів
    0:01:20
  • 36.
    Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Страх
    0:01:41
  • 37.
    Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Радість, симпатія
    0:00:55
  • 38.
    Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Здивування
    0:00:37
  • 39.
    Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Огида
    0:00:27
  • 40.
    Функції емоцій: навіщо вони нам потрібні? Смуток, сум
    0:00:49
  • 41.
    Етапи розвитку емоційного інтелекту
    0:01:10
  • 42.
    Чому важливо розвивати емоційний інтелект у дітей
    0:01:33
  • 43.
    Якщо цієї здібності не вистачає...
    0:01:06
  • 44.
    Етапи розвитку емоційного інтелекту
    0:12:34
  • 45.
    Як розвивати в дитини емоційний інтелект?
    0:06:26
  • 46.
    Чотири основні складові EQ (за Денієлем Гоулманом)
    0:12:52
  • 47.
    Який рівень ЕQ у вас?
    0:04:39
  • 48.
    Перевірте себе: тест на рівень ЕQ
    0:16:44
  • 49.
    Підрахунок результатів тесту EQ
    0:15:45
  • 50.
    Підрахуйте загальну суму балів
    0:03:16
  • 51.
    Дайте відповідь «Так» чи «Ні» на подані нижче питання
    0:06:11
  • 52.
    Підрахунок результатів тесту
    0:03:18
  • 53.
    Оберіть відповідь А чи Б залежно від того, що більше відповідає вашому темпераменту
    0:05:21
  • 54.
    Обробка результатів
    0:00:47
  • 55.
    Перед тим, як щось зробити, зупиніться та подумайте
    0:04:33
  • 56.
    Як можете розвивати свій EQ?
    0:04:33
  • 57.
    Концепція соціально-емоційного виховання та розвиток соціально-емоційних компетенцій
    0:00:10
  • 58.
    Aнонс
    0:01:16
  • 59.
    Цели вебинара
    0:00:39
  • 60.
    СЭВ
    0:00:58
  • 61.
    Где происходит СЭВ в школе?
    0:03:33
  • 62.
    Kак укрепить сэв в этом школьном пространстве
    0:15:36
  • 63.
    Планирование процесса СЭВ включает 7 шагов
    0:05:47
  • 64.
    Члены сообщества
    0:01:21
  • 65.
    Директор школы
    0:00:31
  • 66.
    Руководитель команды развития социально-эмоционального воспитания
    0:01:04
  • 67.
    Учителя
    0:00:40
  • 68.
    Родители, члены семьи и местного сообщества
    0:00:50
  • 69.
    Психологи, социальные педагоги, специалисты в области здравоохранения, консультанты
    0:00:53
  • 70.
    Вспомогательные сотрудники
    0:00:34
  • 71.
    Ученики
    0:01:09
  • 72.
    Что такое хороший урок?
    0:10:50
  • 73.
    Откройте контрольный список и посмотрите, какие методы обучения вы применяете
    0:15:35
  • 74.
    Среда обучения
    0:01:06
  • 75.
    Первые и последние минуты урока
    0:01:56
  • 76.
    Вербальная и невербальная коммуникация учителя
    0:01:05
  • 77.
    Уважительное общение
    0:02:54
  • 78.
    Реакция на сопротивление учеников
    0:01:20
  • 79.
    Конфиденциальность
    0:00:58
  • 80.
    Работа, сопровождающаяся большими или меньшими рисками
    0:01:21
  • 81.
    Особое внимание к положительному поведению
    0:01:45
  • 82.
    Общие правила класса
    0:01:21
  • 83.
    Советы, как создать общие правила класса
    0:02:11
  • 84.
    Сигнал ТИШИНА
    0:00:49
  • 85.
    Чувство юмора
    0:00:48
  • 86.
    Разностороннее и разнообразное (само)обучение
    0:01:26
  • 87.
    Методы (само)обучения, предназначенные для укрепления СЭВ
    0:01:16
  • 88.
    В соответствии с универсальной моделью обучения, весь процесс (само)обучения человека включает четыре этапа
    0:00:47
  • 89.
    В ходе подготовки к уроку, учитель должен (1 часть)
    0:02:47
  • 90.
    В ходе подготовки к уроку, учитель должен (2 часть)
    0:01:46
  • 91.
    методов, которые поддерживают хорошие межличностные отношения в классе и помогают поддерживать интерес к процессу обучения
    0:00:14
  • 92.
    Определение целей
    0:02:14
  • 93.
    Метод Думай – В парах – Делись
    0:01:04
  • 94.
    Время подумать
    0:01:34
  • 95.
    Работа в группе
    0:01:50
  • 96.
    Значимая беседа
    0:01:49
  • 97.
    Демонстрирование / моделирование
    0:00:40
  • 98.
    Игровое обучение
    0:01:00
  • 99.
    Кинестетическая деятельность
    0:00:48
  • 100.
    Рефлексия
    0:01:06
  • 101.
    Схемы и визуализация
    0:00:58
  • 102.
    Обратная связь
    0:01:10
  • 103.
    Положительное влияние сэв
    0:02:27
  • 104.
    Тестове завдання (12 запитань)


Ви можете включити субтитри, натиснувши кнопку «CC», яка розташована з правого боку звукової кнопки.

Зміцнення емоційного благополуччя дітей в школі

Соціальне та емоційне виховання (далі – СЕВ) важливе не тільки для зміцнення комунікативних навичок, а і є невіддільною частиною успішного навчання. Здатність пізнавати свої емоції та керувати ними, будувати та підтримувати стосунки з іншими людьми та приймати відповідальні рішення – ключові навички в житті кожної людини.

Переглянувши вебінар, ви зможете:

  • відрізняти IQ від EQ;
  • розуміти власні емоції;
  • визначити що таке СЕВ;
  • як розпізнати компетенції, які охоплює СЕВ;
  • планувати освітній процес, обирати різні моделі та методи освітньої діяльності;
  • моделювати в класі сприятливе середовище для навчання, засноване на міжособистісних відносинах;
  • використовувати на уроці методи навчання, спрямовані на зміцнення СЕВ;
  • самостійно оцінити рівень розвитку власних соціальних та емоційних навичок;
  • оцінити свою школу відповідно до 3 рівнів СЕВ.
  • застосовувати кілька практичних методів розвитку емоційного інтелекту;
  •  допомогти шкільній спільноті підготуватися до послідовного розвитку СЕВ у школі.

Теми вебінару:

  • теоретичні засади соціального емоційного виховання;
  • основні навички/компетенції соціального емоційного виховання;
  • оцінка компетенцій СЕВ;
  • три рівні впровадження СЕВ у школі;
  • користь соціального емоційного виховання.
  • що таке емоційний інтелект і чим він важливий;
  • зв’язок між IQ та EQ;
  • навіщо нам потрібні емоції та чому необхідно їх розвивати;
  • етапи розвитку емоційного інтелекту;
  • як розвинути емоційний інтелект.

Тривалість вебінару - 8 академічних годин, якими передбачено час на підсумковий контроль.

Професійні компетентності, які ви зможете набути / удосконалити:

емоційно-етична, психологічна, лідерська, педагогічного партнерства, проєктувальна, предметно-методична, інноваційна, оцінювально-аналітична, рефлексивна.

Коментарі до оцінок

Дар'я

Оксана Володимирівна

8 ак. год.
+ Запитання до лектора
(4,00/2 Голоси)

Коментарі
2
Відгуки
30

Рената Дамбраускайте Пежелієне

Kонсультант молодіжної секції Erasmus+ та методист Литовського центру дітей та молоді, відповідальна за професійний розвиток вчителів.

Навчання
3

Даля Навікієне

Даля Навікієне

Заступник директора Литовського центру дітей та молоді, викладач міжнародних проєктів, менеджер проєкта «Навчання бути» у рамках ERASMUS+

Навчання
2

Даля Міцкевичюте

Даля Міцкевичюте

Він працює психотерапевтом 15 років; дитячим та підлітковим психіатром - 8 років; веде семінари для батьків 10 років, для вчителів - 6 років.

Навчання
3