-
1.
1 частина. Спілкування з учнями та мотивація до навчання
0:00:10
-
2.
Aнонс
0:00:54
-
3.
Вступ
0:00:30
-
4.
Що їх об'єднує?
0:01:21
-
5.
Чи знаємо, куди рухаємося
0:01:23
-
6.
Принцип 80/20%
0:02:15
-
7.
Пріоритети розвитку людини
0:03:55
-
8.
Два розуми
0:02:06
-
9.
Мотивація
0:04:34
-
10.
Міфи
0:01:36
-
11.
Як домовитися в школі
0:00:44
-
12.
Чи змінилася молодь? Особливості покоління Z
0:03:10
-
13.
Чому мотивувати важливо
0:01:05
-
14.
Чому важко домовитися
0:02:51
-
15.
Важливість Емоційного інтелекту
0:02:31
-
16.
Еволюційна модель мозку
0:03:59
-
17.
Для чого ми живемо? 10 емоційних потреб
0:02:12
-
18.
Різні погляди на те, що мотивує
0:01:36
-
19.
Її величність Мотивація
0:05:09
-
20.
Різні мотиви. П'ять типів людей
0:01:07
-
21.
ЩО мотивує УЧНІВ
0:02:57
-
22.
Чому не цікаво на уроках
0:00:55
-
23.
Що створює мотивацію навчатися
0:03:14
-
24.
Школа по-іншому
0:02:35
-
25.
Учитель - УЧИТЕЛЬ
0:03:14
-
26.
Спілкування. Соціальна компетенція
0:02:49
-
27.
Сила слів
0:01:01
-
28.
Спілкування - не лише слова
0:01:13
-
29.
Чому?
0:01:13
-
30.
Розмова з самим собою. Дослідження в США
0:02:21
-
31.
Правила спілкування
0:01:50
-
32.
Можливості розв'язання конфлікту
0:01:47
-
33.
Яких компетенцій не вистачає вчителям?
0:00:49
-
34.
Інформацію сприймаємо по-різному. Як розпізнати?
0:04:50
-
35.
Немає спротиву - немає конфлікту
0:01:22
-
36.
Правила спілкування
0:02:19
-
37.
Обирайте, із ким спілкуватися
0:01:49
-
38.
2 частина. Ефективне навчання та мотивація
0:00:10
-
39.
Aнонс
0:01:06
-
40.
Що таке мотивація
0:05:19
-
41.
Міфи освіти
0:03:10
-
42.
Міф 1
0:11:06
-
43.
Міф 2
0:25:38
-
44.
Міф 3
0:04:48
-
45.
Міф 4
0:04:38
-
46.
Міф 5
0:03:51
-
47.
Міф 6
0:04:00
-
48.
Методи ефективного навчання
0:00:35
-
49.
Як запам'ятовується інформація
0:03:19
-
50.
Активне повторення
0:03:19
-
51.
3 частина. Створення гуманістичних відносин між учителем та учнем
0:00:10
-
52.
Стровення гуманістичних відносин між вчителем і учнем
0:17:07
-
53.
Гуманізація через безумовне розуміння
0:18:04
-
54.
Як дізнатися, що відбувається зі учнеm. Соціальна ситуація розвитку дитини
0:15:01
-
55.
Гуманістичних відноси. Узагальнення
0:04:22
-
56.
4 частина. Спілкування з учнями і мотивація
0:00:10
-
57.
Оцінювання. Аспект балансу
0:01:17
-
58.
Сутність формувального і традиційного оцінювання
0:00:35
-
59.
Суттєві відмінності формувального та підсумкового оцінювання
0:02:04
-
60.
Період оцінювання
0:01:15
-
61.
Мета оцінювання
0:00:33
-
62.
Хто оцінює
0:00:49
-
63.
Що оцінюється
0:01:35
-
64.
Оцінювання процесу та результату
0:00:25
-
65.
Оцінювання та взаємовідносини в класі
0:00:55
-
66.
Мотивація при традиційному та формувальному оцінюванні
0:00:20
-
67.
Критерії оцінювання
0:01:08
-
68.
Рекомендації щодо оцінювання
0:01:37
-
69.
Ключові принципи формувального оцінювання
0:00:51
-
70.
Методи традиційного оцінювання
0:01:07
-
71.
Методи формувального оцінювання
0:00:47
-
72.
Стратегія формувального оцінювання
0:01:17
-
73.
Інструменти формувального оцінювання Асоціативний кущ
0:01:35
-
74.
Метод Знаю-Хочу дізнатися-Дізнався
0:00:46
-
75.
Метод Вимірювання температури
0:00:51
-
76.
Методи самооцінювання
0:00:54
-
77.
Метод Есе
0:00:38
-
78.
Метод Туман
0:00:41
-
79.
Метод Світлофор
0:00:55
-
80.
Методи взаємооцінювання
0:00:45
-
81.
Метод Трихвилинна пауза
0:00:42
-
82.
Фідбек
0:02:31
-
83.
Тренди у навчанні
0:01:46
-
84.
Мікронавчання
0:00:52
-
85.
Нетворкінг
0:00:37
-
86.
Практико-зорієнтований підхід
0:00:48
-
87.
Змішане навчання
0:01:14
-
88.
Гейміфікація навчання
0:00:32
-
89.
Прийоми візуалізації
0:02:09
-
90.
Мотиватори та демотиватори
0:02:17
-
91.
Приклади ефективних методів навчання
0:02:45
-
92.
Розподіл на групи
0:01:13
-
93.
Методи опитування
0:08:50
-
94.
Педагогічні альтанки
0:03:01
-
95.
Проведення веб-квестів
0:03:01
-
96.
Тестове завдання (10 запитань)