3. Спілкування з учнями та їх мотивування

  • 1.
    1 частина. Спілкування з учнями та мотивація до навчання
    0:00:10
  • 2.
    Aнонс
    0:00:54
  • 3.
    Вступ
    0:00:30
  • 4.
    Що їх об'єднує?
    0:01:21
  • 5.
    Чи знаємо, куди рухаємося
    0:01:23
  • 6.
    Принцип 80/20%
    0:02:15
  • 7.
    Пріоритети розвитку людини
    0:03:55
  • 8.
    Два розуми
    0:02:06
  • 9.
    Мотивація
    0:04:34
  • 10.
    Міфи
    0:01:36
  • 11.
    Як домовитися в школі
    0:00:44
  • 12.
    Чи змінилася молодь? Особливості покоління Z
    0:03:10
  • 13.
    Чому мотивувати важливо
    0:01:05
  • 14.
    Чому важко домовитися
    0:02:51
  • 15.
    Важливість Емоційного інтелекту
    0:02:31
  • 16.
    Еволюційна модель мозку
    0:03:59
  • 17.
    Для чого ми живемо? 10 емоційних потреб
    0:02:12
  • 18.
    Різні погляди на те, що мотивує
    0:01:36
  • 19.
    Її величність Мотивація
    0:05:09
  • 20.
    Різні мотиви. П'ять типів людей
    0:01:07
  • 21.
    ЩО мотивує УЧНІВ
    0:02:57
  • 22.
    Чому не цікаво на уроках
    0:00:55
  • 23.
    Що створює мотивацію навчатися
    0:03:14
  • 24.
    Школа по-іншому
    0:02:35
  • 25.
    Учитель - УЧИТЕЛЬ
    0:03:14
  • 26.
    Спілкування. Соціальна компетенція
    0:02:49
  • 27.
    Сила слів
    0:01:01
  • 28.
    Спілкування - не лише слова
    0:01:13
  • 29.
    Чому?
    0:01:13
  • 30.
    Розмова з самим собою. Дослідження в США
    0:02:21
  • 31.
    Правила спілкування
    0:01:50
  • 32.
    Можливості розв'язання конфлікту
    0:01:47
  • 33.
    Яких компетенцій не вистачає вчителям?
    0:00:49
  • 34.
    Інформацію сприймаємо по-різному. Як розпізнати?
    0:04:50
  • 35.
    Немає спротиву - немає конфлікту
    0:01:22
  • 36.
    Правила спілкування
    0:02:19
  • 37.
    Обирайте, із ким спілкуватися
    0:01:49
  • 38.
    2 частина. Ефективне навчання та мотивація
    0:00:10
  • 39.
    Aнонс
    0:01:06
  • 40.
    Що таке мотивація
    0:05:19
  • 41.
    Міфи освіти
    0:03:10
  • 42.
    Міф 1
    0:11:06
  • 43.
    Міф 2
    0:25:38
  • 44.
    Міф 3
    0:04:48
  • 45.
    Міф 4
    0:04:38
  • 46.
    Міф 5
    0:03:51
  • 47.
    Міф 6
    0:04:00
  • 48.
    Методи ефективного навчання
    0:00:35
  • 49.
    Як запам'ятовується інформація
    0:03:19
  • 50.
    Активне повторення
    0:03:19
  • 51.
    3 частина. Створення гуманістичних відносин між учителем та учнем
    0:00:10
  • 52.
    Стровення гуманістичних відносин між вчителем і учнем
    0:17:07
  • 53.
    Гуманізація через безумовне розуміння
    0:18:04
  • 54.
    Як дізнатися, що відбувається зі учнеm. Соціальна ситуація розвитку дитини
    0:15:01
  • 55.
    Гуманістичних відноси. Узагальнення
    0:04:22
  • 56.
    4 частина. Спілкування з учнями і мотивація
    0:00:10
  • 57.
    Оцінювання. Аспект балансу
    0:01:17
  • 58.
    Сутність формувального і традиційного оцінювання
    0:00:35
  • 59.
    Суттєві відмінності формувального та підсумкового оцінювання
    0:02:04
  • 60.
    Період оцінювання
    0:01:15
  • 61.
    Мета оцінювання
    0:00:33
  • 62.
    Хто оцінює
    0:00:49
  • 63.
    Що оцінюється
    0:01:35
  • 64.
    Оцінювання процесу та результату
    0:00:25
  • 65.
    Оцінювання та взаємовідносини в класі
    0:00:55
  • 66.
    Мотивація при традиційному та формувальному оцінюванні
    0:00:20
  • 67.
    Критерії оцінювання
    0:01:08
  • 68.
    Рекомендації щодо оцінювання
    0:01:37
  • 69.
    Ключові принципи формувального оцінювання
    0:00:51
  • 70.
    Методи традиційного оцінювання
    0:01:07
  • 71.
    Методи формувального оцінювання
    0:00:47
  • 72.
    Стратегія формувального оцінювання
    0:01:17
  • 73.
    Інструменти формувального оцінювання Асоціативний кущ
    0:01:35
  • 74.
    Метод Знаю-Хочу дізнатися-Дізнався
    0:00:46
  • 75.
    Метод Вимірювання температури
    0:00:51
  • 76.
    Методи самооцінювання
    0:00:54
  • 77.
    Метод Есе
    0:00:38
  • 78.
    Метод Туман
    0:00:41
  • 79.
    Метод Світлофор
    0:00:55
  • 80.
    Методи взаємооцінювання
    0:00:45
  • 81.
    Метод Трихвилинна пауза
    0:00:42
  • 82.
    Фідбек
    0:02:31
  • 83.
    Тренди у навчанні
    0:01:46
  • 84.
    Мікронавчання
    0:00:52
  • 85.
    Нетворкінг
    0:00:37
  • 86.
    Практико-зорієнтований підхід
    0:00:48
  • 87.
    Змішане навчання
    0:01:14
  • 88.
    Гейміфікація навчання
    0:00:32
  • 89.
    Прийоми візуалізації
    0:02:09
  • 90.
    Мотиватори та демотиватори
    0:02:17
  • 91.
    Приклади ефективних методів навчання
    0:02:45
  • 92.
    Розподіл на групи
    0:01:13
  • 93.
    Методи опитування
    0:08:50
  • 94.
    Педагогічні альтанки
    0:03:01
  • 95.
    Проведення веб-квестів
    0:03:01
  • 96.
    Тестове завдання (10 запитань)


Ви можете включити субтитри, натиснувши кнопку «CC», яка розташована з правого боку звукової кнопки.

Спілкування з учнями та їх мотивування

Панує думка, що діти за своєю природою є допитливими та проявляють завжди цікавість. Сьогодні стала очевидною відсутність мотивації учнів до навчання, яка виникає через нерозуміння психологічних, фізіологічних особливостей, не врахування основних принципів навчання та використання обмеженого переліку методів. Водночас змінений і прискорений темп життя вимагає від учня 21 століття новаторства, творчості, комунікативності та співробітництва, здатності критично мислити та розв’язувати реальні проблеми.

Переглянувши вебінар, ви зможете:

  • розпізнавати та брати до уваги очікування й потреби учнів;
  • розуміти роль і можливості вчителя у формуванні мотивації учнів;
  • створювати безпечне, мотивувальне середовище навчання, розвивати партнерські стосунки з учасниками освітнього процесу;
  • розпізнавати психологічні та фізіологічні перешкоди на шляху до навчання;
  • застосовувати принципи, що лежать в основі ефективного навчання;
  • використовувати методи, які покращують засвоєння інформації, розуміння, сприяють перетворенню знань у навички;
  • краще зрозуміти, як інтеграція та оцінка можуть спонукати дитину вчитися.

Основні теми вебінару:

  • мотивація та успіх, чому мотивація важлива;
  • що мотивує бажання добре вчитися;
  • пріоритети розвитку особистості: IQ та EQ;
  • причини відсутності мотивації;
  • якості вчителя здатного мотивувати;
  • правила спілкування та концепція ефективного навчання;
  • креативність та її основи;
  • психологічні та фізіологічні причини, що перешкоджають засвоєнню інформації;
  • способи перенесення інформації з короткочасної пам’яті в довготривалу;
  • основні принципи та методи навчання, які перетворюють знання у навички;
  • практика балансу між традиційним та формувальним оцінюванням як аспект мотивації учнів до навчання;
  • створення гуманістичних відносин між учителем та учнем.

Тривалість вебінару -7 академічних годин, якими передбачено час на підсумковий контроль.

Професійні компетентності, які ви зможете набути / удосконалити:

предметно-методична, лідерська, емоційно-етична, педагогічного партнерства, психологічна, емоційно-етична, оцінювально-аналітична, рефлексивна.

Коментарі до оцінок

Оксана Володимирівна

Світлана Олександрівна

Дар'я

7 ак. год.
+ Запитання до лектора
(5,00/3 Голоси)

Коментарі
3
Відгуки
66

Катерина Ігнатенко

Катерина Ігнатенко

Доцент кафедри соціальної роботи Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, тренер з позитивного батьківства.

Людмила Салагуб

Людмила Салагуб

Mетодистка відділу суспільних дисциплін Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Навчання
2

Андрюс Бернюкявічюс

Андрюс Бернюкявічюс

Вчитель математики з 8 -річним досвідом роботи з учнями та студентами.

Навчання
2

Валдас Янкаускас

Валдас Янкаускас

Директор Центру дітей та молоді Литви, президент Європейської асоціації установ неформальної освіти дітей та молоді (EAICY)

Навчання
2