-
1.
1 частина. Методи інклюзивної освіти для дистанційного навчання
0:00:10
-
2.
Aнонс
0:01:44
-
3.
Вступ
0:01:51
-
4.
Упровадження інклюзивної освіти. Рекомендації для шкіл
0:01:40
-
5.
Cтратегія
0:02:02
-
6.
Інклюзивна освіта
0:00:30
-
7.
Інклюзивна освіта. Значення
0:00:58
-
8.
Дорога до школи для всіх
0:02:05
-
9.
Феномен інклюзивного навчання, що змінюється
0:05:17
-
10.
Посилання загальні та спеціальні системи освіти
0:03:53
-
11.
Мотивація до навчання
0:22:53
-
12.
Інклюзивна освіта. Модель організації в школі складається з трьох етапів
0:02:48
-
13.
Важливо в очному та дистанційному навчанні
0:02:10
-
14.
Підготуйтесь
0:03:29
-
15.
Оберіть платформу навчання
0:02:10
-
16.
Визначіться з формою дистанційного навчання
0:07:30
-
17.
Складіть розклад занять
0:05:27
-
18.
Ми рекомендуємо критично підійти до якості матеріалів, які Ви подаєте своїм учням в використовуєте у своїй роботі
0:05:37
-
19.
Інтерактивність
0:01:15
-
20.
КРОК І. Визначіть, як проводитимете дистанційне навчання
0:02:25
-
21.
КРОК 2. Сплануйте роботу
0:05:02
-
22.
КРОК 3. Визначіть шляхи зворотного зв'язку з учнями
0:01:30
-
23.
КРОК 4. Почніть створювати навчальні матеріали
0:00:44
-
24.
Mentimeter
0:02:35
-
25.
menti.com
0:02:20
-
26.
Kahoot или Quizizz
0:08:41
-
27.
9 книг, які будуть корисними для вчителя
0:10:50
-
28.
Live Worksheets
0:09:08
-
29.
Для досліджень варто підготувати оглядовий аркуш
0:05:08
-
30.
Іменники в домашніх умовах
0:03:48
-
31.
Контрольний аркуш
0:03:31
-
32.
Переходьте до проєктування освітнього процесу
0:08:15
-
33.
Ментальна карта
0:04:07
-
34.
bubbl.us
0:00:41
-
35.
popplet.com
0:03:14
-
36.
desmos.com
0:00:40
-
37.
tricider.com
0:03:01
-
38.
Карта мислення про відмінності-подібності
0:11:14
-
39.
Карта послідовності
0:03:27
-
40.
padlet.com
0:02:44
-
41.
goformative.com
0:01:15
-
42.
app.wizer.me
0:00:48
-
43.
vocaroo.com
0:01:02
-
44.
thinglink.com
0:02:06
-
45.
classroomscreen.com
0:04:25
-
46.
2 частина. Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами
0:00:10
-
47.
Механізм забезпечення інклюзивної освіти у національному законодавстві
0:09:24
-
48.
Категорії особливих освітніх потреб. Поняття «дитина з особливими освітніми потребами
0:05:14
-
49.
Індивідуальна програма розвитку як механізм індивідуалізації освітньої траєкторії для дитини з ООП
0:30:26
-
50.
Алгоритм створення інклюзивного класу
0:10:58
-
51.
3 частина. Командний підхід у здійсненні супроводу дітей з ООП в освітньому процесі
0:00:10
-
52.
Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Склад. Основні завдання та функції
0:20:54
-
53.
1 Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП. Склад. Основні завдання та функції. 2 частина
0:02:48
-
54.
Шляхи взаємодії з батьками в інклюзивному просторі.
0:11:18
-
55.
Шляхи взаємодії з батьками в інклюзивному просторі. 2 частина
0:16:06
-
56.
Співпраця ІРЦ із закладами освіти - важлива складова підвищення якості освіти осіб з ООП
0:16:49
-
57.
Вчитель. Асистент вчителя. Асистент дитини.
0:21:34
-
58.
4 частина. Створення інклюзивного освітнього середовища
0:00:10
-
59.
Універсальний дизайн навчання
0:18:50
-
60.
Структура інклюзивного освітнього середовища просторово- предметний, змістовний та організаційно- комунікативний компонент
0:12:16
-
61.
Реалізація особистісно орієнтованого навчання засобами індивідуалізації та диференціації освітнього процесу
0:14:33
-
62.
Оцінювання результатів інклюзивного навчання
0:18:24
-
63.
5 частина. Інклюзивна освіта в дистанційному форматі
0:00:10
-
64.
Інклюзивна освіта в сучасному освітньому просторі
0:08:00
-
65.
Дистанційна освіта дитини з особливими освітніми потребами
0:12:00
-
66.
Використання хмарних сервісів у професійній діяльності вчителя іклюзивного класу
0:17:04
-
67.
Асистивні технології як засіб організації та практичної реалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами
0:08:53
-
68.
Комплексна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освіти
0:23:02
-
69.
Тестове завдання (10 запитань)