1. Лідерство та управління шкільною спільнотою

  • 1.
    1 частина. Лідерство у школі. Можливості та необхідні умови
    0:00:10
  • 2.
    Aнонс
    0:00:26
  • 3.
    Сутність та основи лідерства
    0:00:06
  • 4.
    Принципи роботи
    0:22:31
  • 5.
    Сутність лідерства
    0:24:41
  • 6.
    Передумови для лідерства
    0:00:04
  • 7.
    Хотіти бути лідером і сприймати себе ЯК лідерa
    0:02:39
  • 8.
    Знайдіть сенс для себе
    0:06:29
  • 9.
    Знати особливості простору лідерства
    0:00:36
  • 10.
    Знати, які якості, риси характеру, навички та компетенції необхідні лідеру в цій галузі
    0:00:11
  • 11.
    Оцініть себе за10-бальною системою
    0:00:53
  • 12.
    Розробіть план розвитку лідерських якостей
    0:09:00
  • 13.
    Два напрямки
    0:01:31
  • 14.
    Специфіка нашої роботи
    0:06:29
  • 15.
    Що для цього потрібно?
    0:00:34
  • 16.
    Бачення
    0:07:43
  • 17.
    Зібрати команду однодумців
    0:01:10
  • 18.
    Впливати
    0:03:04
  • 19.
    Чому це відбувається?
    0:04:21
  • 20.
    Інструменти лідерства
    0:00:11
  • 21.
    Що таке лідерство?
    0:00:12
  • 22.
    Три рівні впливу
    0:00:57
  • 23.
    Особистий
    0:03:05
  • 24.
    Cоціальний
    0:02:20
  • 25.
    Структурний
    0:05:31
  • 26.
    Лідери, які ростуть, і ті, хто зазнають поразки
    0:10:43
  • 27.
    2 частина. Батьки партнери чи опоненти?
    0:00:10
  • 28.
    Aнонс
    0:00:52
  • 29.
    Фактори, що вливають на успішність учнів
    0:04:17
  • 30.
    Обережно - симулякри! 
    0:00:55
  • 31.
    Ми знайдемо спільну мову?
    0:00:23
  • 32.
    Види шкіл
    0:03:02
  • 33.
    Типи шкіл (Лінда Ламберт)
    0:04:02
  • 34.
    Зміни у вихованців
    0:01:13
  • 35.
    Траєкторії розвитку школи
    0:04:24
  • 36.
    ХОРОШІЙ ШКОЛІ ПОРТІБНІ ПАРТНЕРИ відповідні рамкові умови та ресурси
    0:07:43
  • 37.
    Як батьки обирають освітню установу?
    0:01:30
  • 38.
    Залежить від соціально-економічного статусу батьків
    0:01:22
  • 39.
    «ГРОШІ за ДИТИНУ»
    0:01:19
  • 40.
    Проблема в цілях застосування кошика учня (дитини) розглядається з урахуванням чотирьох критеріїв (згідно з Едвардом Г. Уэстом)
    0:03:29
  • 41.
    Проблема?
    0:00:59
  • 42.
    Правове врегулювання
    0:00:59
  • 43.
    Структура кошика дошкільної освіти  2011 р.
    0:00:52
  • 44.
    Розрахункові показники для дошкільних та освітніх фондів на навчальну діяльність
    0:00:49
  • 45.
    Зміна кількості дошкільних освітніх закладів і дітей під час упровадження кошика
    0:02:19
  • 46.
    Умови ефективності партнерства
    0:01:10
  • 47.
    Створення довіри
    0:01:59
  • 48.
    Важливо
    0:00:40
  • 49.
    Батьки-лідери
    0:09:41
  • 50.
    Створення спільноти батьків-лідерів
    0:10:13
  • 51.
    Фільми
    0:17:01
  • 52.
    Як залучити батьків до освітнього процесу
    0:00:15
  • 53.
    Ознаки самостійного навчання в школі під назвою Dubysa Aukštupis
    0:01:42
  • 54.
    Інтегровані теми
    0:02:05
  • 55.
    Групове дослідження
    0:01:59
  • 56.
    Роль учителя й обов'язки учнів ГПД
    0:01:34
  • 57.
    Питання групового дослідження
    0:01:00
  • 58.
    МІСІЯ - Особистий проєкт
    0:03:23
  • 59.
    Учень, який здійснює особистий проєкт, навчається..
    0:03:54
  • 60.
    Галузі вибору
    0:00:45
  • 61.
    Теми для особистих проєктів
    0:03:54
  • 62.
    Виконання проєкту
    0:03:05
  • 63.
    Оцінка
    0:03:28
  • 64.
    Виклики
    0:00:55
  • 65.
    Демократична освіта
    0:02:00
  • 66.
    Збори відбуваються раз на місяць
    0:03:28
  • 67.
    Комітети
    0:00:52
  • 68.
    Я піклуюсь про себе
    0:00:25
  • 69.
    Збільшення цілей триместру
    0:01:18
  • 70.
    Вибирати, що вивчати
    0:00:52
  • 71.
    Я піклуюсь про інше
    0:00:40
  • 72.
    Я піклуюсь про довкілля, у якому живу, навчаюсь
    0:02:24
  • 73.
    Цикл зображення
    0:01:22
  • 74.
    3 частина. Організація проєктної діяльності в закладах освіти європейський досвід
    0:00:10
  • 75.
    Організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід
    0:03:59
  • 76.
    Проектна діяльність та нова освітня парадигма
    0:28:57
  • 77.
    Компетентнісний підхід у проектній діяльності: пошук втрачених
    0:18:29
  • 78.
    Soft Skills та командна робота: нестандартні рішення
    0:22:33
  • 79.
    Mini-MBA в управлінні проектами
    0:22:41
  • 80.
    Проектний менеджмент плану дій до проекту
    0:12:29
  • 81.
    Розроблення власного освітнього проекту: від теорій до практики
    0:39:55
  • 82.
    4 частина. Управління шкільною спільнотою основні складові
    0:00:10
  • 83.
    Стратегія розвитку закладу освіти
    0:15:12
  • 84.
    Педагогічна команда школи
    0:10:58
  • 85.
    Державно-громадське управління в школі
    0:11:45
  • 86.
    Імідж школи
    0:22:22
  • 87.
    Професійне вигорання вчителя як запобігти та подолати
    0:11:45
  • 88.
    Тестове завдання (10 запитань)


Ви можете включити субтитри, натиснувши кнопку «CC», яка розташована з правого боку звукової кнопки.

Лідерство та управління шкільною спільнотою

Слово «лідер», яке сьогодні часто використовується, має різні відтінки. Лідер команди на баскетбольному майданчику зазвичай не лише гравець, який набрав найбільшу кількість балів, але й емоційний стовп, який веде команду вперед у найважчі моменти. У бізнес-організаціях це слово найчастіше застосовується до менеджерів, які забезпечують продуктивну роботу та приносять величезний прибуток. Лідерство у школі – також бажане явище. Нерідко воно сприймається як управлінське лідерство, тобто лідери та керівники шкіл - ідентичні особистості, і коли справа доходить до шкільної адміністрації, зазвичай основна увага приділяється директору школи. Але лідерами закладів освіти можуть бути не тільки її керівники, а й учителі, які працюють в установі та приймають важливі рішення, мотивують дітей до навчання тощо.

Переглянувши вебінар, ви зможете:

  • відрізнити лідерство від адміністрування та управління;
  • відрізнити лідерів від інших;
  • визначити, які вам потрібно розвивати лідерські якості;
  • розробити персональний план розвитку лідерських якостей;
  • розуміти колег та зібрати команду однодумців;
  • упроваджувати принципи демократичної школи в життя вашої школи;
  • вибудовувати партнерські відносини з батьками та учнями;
  • зміцнювати спільноту школи;
  • залучити батьків до активної участі в освітньому процесі.

 

Основні теми вебінару:

  • сутність та основи лідерства;
  • якості, навички та компетенції необхідні лідеру у школі;
  • інструменти лідерства;
  • види шкіл та способи покращення управління ними;
  • головні принципи й умови ефективності партнерства та їх реалізація на практиці;
  • роль батьків, учителів та учнів у створенні шкільної спільноти;
  • методи, які допомагають залучити батьків до освітнього процесу школи;
  • організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід;
  • управління шкільною спільнотою: основні складники;
  • стратегія розвитку закладу освіти;
  • педагогічна команда школи;
  • державно-громадське управління в школі;
  • імідж школи;
  • професійне вигорання вчителя: як запобігти та подолати.

Тривалість вебінару - 11 академічних годин, якими передбачено час на підсумковий контроль.

Професійні компетентності, які ви зможете набути / удосконалити:

стратегічного управління закладом освіти, лідерська, педагогічного, соціального та мережевого партнерства, емоційно-етична, проєктувальна, організаційна, інноваційна, рефлексивна.

Коментарі до оцінок

Аліна Костянтинівна
Щиро вдячна за корисний матеріал! Моя обізнаність в сфері лідерства значно підвищилась!

Оксана Володимирівна

Дар'я
Велике спасибі за набуті знання

Mykola

11 ак. год.
+ Запитання до лектора
(5,00/4 Голоси)

Коментарі
4
Відгуки
53

Микола Журба

Микола Журба

Доктор філософських наук, професор Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Сєвєродонецьк).

Ганна Щербиніна

Ганна Щербиніна

Mетодист відділу менеджменту освіти та педагогічних інновацій Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Тетяна Колган

Тетяна Колган

доцент, кандидат педагогічних наук, декан факультету підвищення кваліфікації педагогічних кадрів Донецького обласного інституту.

Ганна Гладкова

Ганна Гладкова

Завідувачка відділу координації роботи центрів професійного розвитку педагогічних працівників Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Вадим Абизов

Вадим Абизов

Завідувач кафедри управління та адміністрування Донецького обласного Інституту післядипломної педагогічної освіти.

Яна Бобилева

Яна Бобилева

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управління та адміністрування Донецького обласного інститут післядипломної педагогічної освіти.

Гінтаутас Цібульскас

Гінтаутас Цібульскас

Доктор педагогічних наук, доцент відділу Едукології Факультету соціальних наук, мистецтв і гуманітарних наук Каунаського технологічного університету.

Навчання
2

Вайдас Бацис

Вайдас Бацис

Експерт із питань освіти, Директор школи Дубісос Аукштупіо Шяуляйського району.

Навчання
2