-
1.
1 частина. Лідерство у школі. Можливості та необхідні умови
0:00:10
-
2.
Aнонс
0:00:26
-
3.
Сутність та основи лідерства
0:00:06
-
4.
Принципи роботи
0:22:31
-
5.
Сутність лідерства
0:24:41
-
6.
Передумови для лідерства
0:00:04
-
7.
Хотіти бути лідером і сприймати себе ЯК лідерa
0:02:39
-
8.
Знайдіть сенс для себе
0:06:29
-
9.
Знати особливості простору лідерства
0:00:36
-
10.
Знати, які якості, риси характеру, навички та компетенції необхідні лідеру в цій галузі
0:00:11
-
11.
Оцініть себе за10-бальною системою
0:00:53
-
12.
Розробіть план розвитку лідерських якостей
0:09:00
-
13.
Два напрямки
0:01:31
-
14.
Специфіка нашої роботи
0:06:29
-
15.
Що для цього потрібно?
0:00:34
-
16.
Бачення
0:07:43
-
17.
Зібрати команду однодумців
0:01:10
-
18.
Впливати
0:03:04
-
19.
Чому це відбувається?
0:04:21
-
20.
Інструменти лідерства
0:00:11
-
21.
Що таке лідерство?
0:00:12
-
22.
Три рівні впливу
0:00:57
-
23.
Особистий
0:03:05
-
24.
Cоціальний
0:02:20
-
25.
Структурний
0:05:31
-
26.
Лідери, які ростуть, і ті, хто зазнають поразки
0:10:43
-
27.
2 частина. Батьки партнери чи опоненти?
0:00:10
-
28.
Aнонс
0:00:52
-
29.
Фактори, що вливають на успішність учнів
0:04:17
-
30.
Обережно - симулякри!
0:00:55
-
31.
Ми знайдемо спільну мову?
0:00:23
-
32.
Види шкіл
0:03:02
-
33.
Типи шкіл (Лінда Ламберт)
0:04:02
-
34.
Зміни у вихованців
0:01:13
-
35.
Траєкторії розвитку школи
0:04:24
-
36.
ХОРОШІЙ ШКОЛІ ПОРТІБНІ ПАРТНЕРИ відповідні рамкові умови та ресурси
0:07:43
-
37.
Як батьки обирають освітню установу?
0:01:30
-
38.
Залежить від соціально-економічного статусу батьків
0:01:22
-
39.
«ГРОШІ за ДИТИНУ»
0:01:19
-
40.
Проблема в цілях застосування кошика учня (дитини) розглядається з урахуванням чотирьох критеріїв (згідно з Едвардом Г. Уэстом)
0:03:29
-
41.
Проблема?
0:00:59
-
42.
Правове врегулювання
0:00:59
-
43.
Структура кошика дошкільної освіти 2011 р.
0:00:52
-
44.
Розрахункові показники для дошкільних та освітніх фондів на навчальну діяльність
0:00:49
-
45.
Зміна кількості дошкільних освітніх закладів і дітей під час упровадження кошика
0:02:19
-
46.
Умови ефективності партнерства
0:01:10
-
47.
Створення довіри
0:01:59
-
48.
Важливо
0:00:40
-
49.
Батьки-лідери
0:09:41
-
50.
Створення спільноти батьків-лідерів
0:10:13
-
51.
Фільми
0:17:01
-
52.
Як залучити батьків до освітнього процесу
0:00:15
-
53.
Ознаки самостійного навчання в школі під назвою Dubysa Aukštupis
0:01:42
-
54.
Інтегровані теми
0:02:05
-
55.
Групове дослідження
0:01:59
-
56.
Роль учителя й обов'язки учнів ГПД
0:01:34
-
57.
Питання групового дослідження
0:01:00
-
58.
МІСІЯ - Особистий проєкт
0:03:23
-
59.
Учень, який здійснює особистий проєкт, навчається..
0:03:54
-
60.
Галузі вибору
0:00:45
-
61.
Теми для особистих проєктів
0:03:54
-
62.
Виконання проєкту
0:03:05
-
63.
Оцінка
0:03:28
-
64.
Виклики
0:00:55
-
65.
Демократична освіта
0:02:00
-
66.
Збори відбуваються раз на місяць
0:03:28
-
67.
Комітети
0:00:52
-
68.
Я піклуюсь про себе
0:00:25
-
69.
Збільшення цілей триместру
0:01:18
-
70.
Вибирати, що вивчати
0:00:52
-
71.
Я піклуюсь про інше
0:00:40
-
72.
Я піклуюсь про довкілля, у якому живу, навчаюсь
0:02:24
-
73.
Цикл зображення
0:01:22
-
74.
3 частина. Організація проєктної діяльності в закладах освіти європейський досвід
0:00:10
-
75.
Організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід
0:03:59
-
76.
Проектна діяльність та нова освітня парадигма
0:28:57
-
77.
Компетентнісний підхід у проектній діяльності: пошук втрачених
0:18:29
-
78.
Soft Skills та командна робота: нестандартні рішення
0:22:33
-
79.
Mini-MBA в управлінні проектами
0:22:41
-
80.
Проектний менеджмент плану дій до проекту
0:12:29
-
81.
Розроблення власного освітнього проекту: від теорій до практики
0:39:55
-
82.
4 частина. Управління шкільною спільнотою основні складові
0:00:10
-
83.
Стратегія розвитку закладу освіти
0:15:12
-
84.
Педагогічна команда школи
0:10:58
-
85.
Державно-громадське управління в школі
0:11:45
-
86.
Імідж школи
0:22:22
-
87.
Професійне вигорання вчителя як запобігти та подолати
0:11:45
-
88.
Тестове завдання (10 запитань)